Splošni pogoji so namenjeni seznanitvi kupcev z osnovnimi pogoji in postopki nakupa v spletni trgovini BioMix.si (v nadaljevanju spletna trgovina).


S spletno trgovino upravlja

BioMix.si

Mišo Vasilić s.p.

Požarnice 84

1351 Brezovica pri Lj


Status subjekta: vpisan

Datum vpisa subjekta v register: 28.07.2017

Št vpisa subjekta: 316-11-01430-2017/2

Matična številka: 8021783000

Davčna številka: SI35620528


Podjetje BioMix s.p. ni član nobene izmed gospodarskih oz. drugih zbornic. Za omenjeno dejavnost prav tako ne potrebuje posebnega dovoljenja.


Prodaja in dostava blaga je možna na ozemlju Republike Slovenije.



Pogoji nakupovanja


Stranka ob vstopu na spletno trgovino preko kategorij oz iskanja poišče primeren izdelek. Po izbiri primernega izdelka izbere primerne opcije izdelka ki jih želi (v kolikor ima izdelek opcije na voljo), ter nadaljuje na košarico. Na strani košarice jo sistem seznani z izdelki ki so v košarici in ki bodo v primeru nadaljevanja nakupa kupljeni. Stranka lahko tukaj izdelke iz košarice odstrani ali jim spremeni količino. Po tem koraku stranka nadaljuje na postopek nakupa, kjer vpiše svoje podatke, podatke za dostavo, ter izbere način dostave in plačila. Pred oddajo naročila lahko stranka še enkrat preveri količine/izdelke ki jih naroča, z klikom na gumb "Oddaj naročilo - obveznost plačila" pa nato odda naročilo. Sistem jo po e-pošti avtomatsko obvesti o oddanem naročilu.



Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),

- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),

- dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

- pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),

- vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,

- način plačila in dostave,

- časovno veljavnost ponudbe,

- rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,

- pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.



Naročanje

Naročanje poteka po internetu 24 ur na dan, vse dni v letu. Kupec izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini, razvrščene v kategorijah. Naročila sprejemamo preko nakupa v spletni trgovini ali po e-pošti info@biomix.si


Naročila po e-pošti info@biomix.si morajo nujno vsebovati: ime in priimek naslovnika/plačnika, ulico, poštno številko in kraj, kontaktno telefonsko številko in e-naslov, ime artikla in ostale potrebne specifikacije kot so barva, velikost in drugo.


Po oddaji naročila v spletni trgovini ali po e-pošti kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral. Sprejeta naročila se obravnavajo kot nepreklicna in bodo izpeljana. V primeru, da želite odstopiti od naročila, nas prosim obvestite v najkasneje treh urah po oddaji naročila, na elektronsko pošto info@biomix.si


Spletna trgovina si pridržuje pravico, da lahko zavrne naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in s podatki, s katerimi razpolaga, ne more izvesti. V kolikor bi kupec že plačal po predračunu, mu v tem primeru vso kupnino vključno s stroški dostave nakažemo naslednji delovni dan.



Stroški povezani z uporabo komunikacijskega sredstva - telefonski kontakt


Spletna trgovina BioMix.si za telefonske stike uporablja klasično mobilno telefonsko številko operaterja Telekom Slovenije, vsi dohodni klici na omenjeno telefonsko številko se tako obračunavajo po tarifi vašega mobilnega ponudnika



Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:


- z nakazilom na račun upravitelja po ponudbi/predračunu; v primeru plačila na TRR, boste ob nakupu prejeli obvestilo z vsemi ustreznimi podatki o računu, kamor je potrebno opraviti nakazilo. Dokler ne dobite elektronskega sporočila, ne nakazujte kupnine


ob nakupu nad 40,00 EUR stroške dostave na območju Republike Slovenije krije ponudnik ne glede na to ali kupec izbere način plačila po povzetju ali plačilo po predračunu.


Cene

Vse cene izdelkov so označene v evrih (EUR) in vsebujejo DDV. Označene cene veljajo v trenutku oddaje naročila in veljajo do dne objave novega cenika. Cene veljajo samo za nakup v spletni trgovini BioMix.si. Cena ne vključuje dostave razen v primeru, ko vaš enkratni nakup znaša več kot 40,00 EUR.


Zavezanci za DDV ali kupci na izrecno željo so dolžni ob nakupu navesti tudi svojo davčno številko. To navedejo v opombe pri naročilu.


Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku oddaje naročila.



Odstop od pogodbe


Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga prodajalcu sporoči (na kontaktni e-naslov info@biomix.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (vso blago je mogoče vrniti po pošti). Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od sporočila o odstopu od pogodbe. Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano, v nespremenjeni količini in v originalni embalaži, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.


Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja. Po prejemu nerabljenega, nepoškodovanega blaga v nespremenjeni količini in v originalni embalaži, skladno z zakonom (najkasneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu) vrnemo plačilo z istim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik. Ob vračilu blaga nam prosim posredujte tudi račun za blago.


Obrazec za odstop od pogodbe lahko najdete tukaj: TUKAJ >>



Dostop do shranjene pogodbe


Pogodba (račun) je shranjena na strežniku in je dostopna preko uporabniškga računa.



Prepoznavanje in popravek napak pri naročilu


Stranka ob vstopu na spletno trgovino preko kategorij oz iskanja poišče primeren izdelek. Po izbiri primernega izdelka izbere primerne opcije izdelka ki jih želi (v kolikor ima izdelek opcije na voljo), ter nadaljuje na košarico. Na strani košarice jo sistem seznani z izdelki ki so v košarici in ki bodo v primeru nadaljevanja nakupa kupljeni. Stranka lahko tukaj izdelke iz košarice odstrani ali jim spremeni količino. Po tem koraku stranka nadaljuje na postopek nakupa, kjer vpiše svoje podatke, podatke za dostavo, ter izbere način dostave in plačila. Pred oddajo naročila lahko stranka še enkrat preveri količine/izdelke ki jih naroča, z klikom na gumb "Oddaj naročilo - obveznost plačila" pa nato odda naročilo. Sistem jo po e-pošti avtomatsko obvesti o oddanem naročilu.


Uporabnik lahko napako pri izbiri izdelka, količini velikosti ali barvi ugotovi na več načinov. Po dodajanju izdelka v košarico, lahko uporabnik na strani košarice še enkrat preveri izdelke dodane v le to. Nato lahko zadevo ponovi še v postopku nakupa, kjer se mu ponovno izpišejo izdelki v košarici pred oddajo naročila. V kolikor uporabnik obakrat spregleda napako, dobi po oddaji naročila na e-pošto še pisno obvestilo z navedbo naročenih izdelkov, količino, barvo in velikostjo, kjer lahko ponovno ugotovi storjeno napako.



Garancija


Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.



Stvarna napaka


Stvarno napako lahko uveljavljate če izdelek nima:


- lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo;


- lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero ga kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;


- lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;


- če je prodajalec kupcu izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom.


Lahko jo uveljavljate pri nakupu katerega koli izdelka, če ne deluje, če nima lastnosti, ki bi jih moral imeti, ali kako drugače ni skladen s pogodbo. Ko uveljavljate stvarno napako na izdelku, lahko sami izbirate med štirimi pravicami, ki jih določa Zakon o varstvu potrošnikov. Zahtevate lahko odpravo napake, zamenjavo blaga z novim, brezhibnim, vrnitev dela plačanega zneska v sorazmerju z napako ali vračilo plačanega zneska.



V kolikšnem času lahko uveljavljate stvarno napako?


O napaki morate prodajalca obvestiti v roku dveh mesecev od dneva, ko ste napako odkrili. Svoje pravice lahko uveljavljate v največ dveh letih od prevzema izdelka. To velja za nove izdelke. Če ste kupili rabljen izdelek, lahko stvarno napako uveljavljate v največ enem letu od prevzema izdelka.



Dobavni roki


Vse pošiljke oddane na delovni dan, najkasneje do 14 ure odpremimo praviloma še isti dan. V primeru plačila po predračunu se šteje, da je do 14. ure potrjeno nakazilo na račun podjetja. Rok dobave za izdelke na zalogi je običajno 2-5 dni. V kolikor bo rok dostave izjemoma daljši vas bomo o tem obvestili v 24-tih urah.


Za izdelke, ki niso na zalogi je rok dobave izjemno različen in traja od 4 dni pa do 30 dni. Artikle pošiljamo po naročilu. Dostavo za spletno trgovino opravlja GLS. Ob nakupu nad 40,00 EUR stroške dostave na ozemlju Republike Slovenije krije spletna trgovina.



Pritožbe in spori


Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@biomix.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.



Ponudnik ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja sporov.

- https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL



Vklopi razum, zahtevaj račun




Obveščanje


Ponudnik lahko predvidoma enkrat, vendar ne več kot dvakrat v mesecu po elektronski pošti svojim kupcem pošlje obvestilo o aktualni ponudbi. Prejemiki obvestil se od prejemanja le-teh lahko kadarkoli odjavijo preko povezave, ki je tudi del vsakega sporočila. Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!